پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

نتایج هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور | نصرت «نصرتی» در جنوب

  • کد خبر: ۵۳۵۳۰
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
نتایج هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور | نصرت «نصرتی» در جنوب
هفته ششم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران عصر دیروز با برگزاری ۹ مسابقه دنبال شد که در پایان، پارس جنوبی جم به‌تن‌هایی در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز، در بازی‌های دیروز، هوادار به روند رو‌به‌رشدش ادامه داد و در خانه چوکا با نتیجه ۲‌بر ۱ به پیروزی رسید و پارس جنوبی جم شهرآورد بوشهری‌ها را با نتیجه ۲‌بر ۰ از شاهین برد. استقلال خوزستان در انزلی بازی را با یک گل به ملوان باخت تا در رده دوم جدول بماند و قو‌های سپید انزلی را در یک‌قرمی خودش ببیند. فجر سپاسی هم یکی دیگر از مدعیان امسال است که موفق شد با یک گل بادران را در تهران شکست دهد و به همراه مس کرمان، هوادار و ملوان، یازده‌امتیازی شد. دیدار تیم‌های بادران تهران و فجرسپاسی در‌حالی با پیروزی شاگردان کلانتری با نتیجه ۱ بر ۰ به پایان رسید که داور در صحنه منجر‌به‌اخراج مدافع بادران شاید با سخت‌گیری کارت قرمز را ارائه داد.


پارس، پیروز شهرآورد بوشهری‌ها

تیم پارس جنوبی جم با پیروزی دو‌گله مقابل شاهین، دوباره به صدر جدول بازگشت. این دیدار که سال گذشته به‌عنوان شهرآورد بوشهری‌ها در لیگ برتر به انجام رسید، این‌بار هم با حضور محمد نصرتی و فراز کمالوند روی نیمکت ۲ تیم، به تقابل جذابی تبدیل شد و در‌نهایت این پارس جنوبی بود که بازی را به نفع خود خاتمه داد. در نیمه اول این بازی شاهین بازی را بسته بود و به‌خوبی مقابل پارس دفاع می‌کرد؛ اما در نیمه دوم مهرداد هدایتیان قفل دروازه شاهینی‌ها را گشود و پارس را پیش انداخت. در ادامه نماینده جم توسط علی فاتح یک گل دیگر نیز در دقیقه‌۹۰ زد تا پیروزی‌اش قطعی شود. تیم پارس جنوبی با این پیروزی در ششمین بازی خود چهارده‌امتیازی شد و باتوجه به توقف استقلال خوزستان، به صدر جدول بازگشت.


تیم عنایتی برد و چهارم شد

شاگردان عنایتی در هفته ششم لیگ‌یک موفق شدند با پیروزی برابر چوکا فاصله خود با صدر جدول را کمتر کنند. بازیکنان تیم فوتبال هوادار بعد از شکست برابر بادران در هفته پنجم لیگ‌یک، انگیزه زیادی داشتند تا با پیروزی برابر چوکا دوباره به کورس بالانشینان جدول برگردند. بازیکنان هوادار برای پیروزی در این بازی زمان زیادی لازم نداشتند. در دقیقه‌۲۳ بازی، حمید کاظمی موفق شد گل اول را روی پاس زیبای امیرحسین فشنگچی وارد دروازه چوکا کند.
 
اما این پایان کار نبود؛ چراکه کاظمی در دقیقه‌۴۲ گل دوم را هم وارد دروازه چوکا کرد تا کار شاگردان علی لطیفی در همان نیمه اول تمام شود. در نیمه دوم این چوکا بود که کار را تهاجمی‌تر آغاز کرد و سفید‌پوشان تالشی موفق شدند در دقیقه‌۷۱ یکی از گل‌های خورده را توسط امیر‌رضا غمناک جبران کنند. پیروزی شاگردان عنایتی از‌این‌جهت بسیار مهم است که در این هفته استقلال خوزستان که تا هفته قبل صدرنشین بود، از ملوان شکست خورد و مس نیز برابر خوشه‌طلایی به نتیجه تساوی رضایت داد تا هوادار با ۱۱‌امتیاز در فاصله سه‌امتیازی با صدرجدول قرار بگیرد. چوکا هم با این شکست با ۴‌امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی جا خوش کرد.


توقف مهاجری در زمین ماسه‌ای!

تیم فوتبال مس کرمان با هدایت محمدرضا مهاجری در خانه خوشه‌طلایی ساوه با تساوی بدون گل متوقف شد. این دیدار در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ‌یک در میان اعتراض شدید مسی‌ها به شرایط زمین مسابقه که مانند یک زمین خاکی بود، آغاز شد و مطابق انتظار نتیجه‌ای غیر از تساوی بدون گل به دست نیامد. با کسب این تک‌امتیاز، شاگردان محمدرضا مهاجری در پایان هفته ششم، یازده‌امتیازی شدند و در سوی دیگر وحید بیاتلو که پس از استعفا از تیم ماشین‌سازی بار دیگر در لیگ‌یک به کار خود ادامه می‌دهد، یک‌امتیاز برای خوشه‌طلایی کسب کرد تا این تیم سه‌امتیازی شود و بالاتر از نود ارومیه با یک‌امتیاز، به کار خود ادامه دهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->